13.4.11.

Az poezija :)



Ne znam dal' ce rijeci u pjesmu da stanu
Kako se obreh u Azerbejdzanu
Vec sam napisala i drugo stivo
A da prodje bez stiha, bilo bi mi krivo
Nastavak cu u stihu napisati
Nadam se da cu Azeriju dobro opisati

Za tri godine koliko sam se tu obrela
Svega i svacega sam dozvjela
Uglavno su to pozitivne stvari
Ne dam da nesto ugodjaj pokvari
Prvo o gradu rijeci nekolike
Za tri godine, promjene su velike
Iz dana u dan gradi se sve vise
Zgrade rastu kao pecurke posle kise
Parkovi, setalista i statue razne
Tesko je naci povrsine prazne
Dokle ce tako ici, pitaj Boga
Kazu, dok ne dostignu ljepotu Dubaija "maloga"

Odbojka je na visokoj nozi
A mislila sam bice... Boze mi pomozi
Prve godine bez lige krenuse
Dobro je pa pravila promijenise
Sad su pravila lige cista
Dva kruga prvenstva i turnira trista
Ko sve to prezivi, sampion bice
Ko ne izdrzi, o sampionu pricace

Zanimljiva stvar u vezi Azerbejdzana
Parovi se sastaju u sred bijela dana
Obicno se nalaze oko 10-11 sati
Pa se na klupicama pocnu muvati
Stiklice, sljokice i za vece sminka
Ne znas dal' je zena ili klinka
Al' vazno je dobrog muza uloviti
Zato mora na sebe najbolje staviti

Nezgodna stvar su ovi vjetrovi
Moze lako u zmaja da te pretvori
Naravno, ako si kategorija super laka
Ja sam, dabo'me, po tom pitanju jaka
Pa mogu sluziti kao drzac za zmajeve
Da ne odlete u daleke krajeve :)

Нема коментара:

Постави коментар