7.4.11.

Az 2 :)



Proljece je konacno stiglo i u nas "mali" grad... Juhuuu
Primice se kraj sezone, ura!
Ostalo ono najvaznije,odbraniti se od mnogobrojnih napadaca i ostati tamo gdje jesmo-na vrhu! ;)
Sistem je djelimicno poznat, turniri, turniri, turniri... A da li ce pobjednika odlucivati broj pobjeda, broj osvojenih turnira ili samo poslednja utakmica poslednjeg turnira, saznacemo pred sam pocetak avanture :)
I trecu godinu za redom, umjesto klasicnog play off-a se igraju turniri. Sjecam se, prve godine, cijelu ligu smo spakovali u mjesec ipo dana. I turniri su se igrali po Azerbejdzanu-promocija odbojke. I sad, kako je u nekim od tih gradova, odbojka u povoju, mi smo bili atrakcija i naravno, sale su bile prepune. Posebno nam je ostala u sjecanju jedna utakmica, igrali smo sa Azerailom. A veci dio navijaca je bio u uniformama-vojska. A lijepo su se podijelili, grupa sa crvenim beretkama je navijala za nas, a sa plavim za Azerail. Svaka grupa je imala svog vodju, tj komandira koji im je drzao ritam navijanja :)))) Super su bili!
I jos iz te prve godine pamtim da su organizatori imali simbolicne nagrade za najbolje igrace. Nesto tradicionalno. Ja sam dosla kuci sa setom solja za caj i sa tepih-stazom, hehehheh!
Stazu nisam imala gdje ubaciti u stvari, nego sam je dobro umotala u kese i tako nosila u ruci, kao zolju, hahhahah!Malo su me cudno carinici gledali, cak i pitali imam li sertifikat za nju.Sertifikat??Pa da,bas sam skoro kupila,pa nosim ovako na krkace kuci. Tako mi udobnije, nisam mogla da je posaljem ranije kao sav normalan svijet :)))
Uglavnom, turniri pocinju uskoro, opet idemo po Azeriji, mozda ubodem neki servis za rucavanje, hahahhaha!Salim se,nek se samo dobro navija!
Rabita Rabita! :)

2 коментара: